mandag 6. juni 2011

Tromsø - på tur til jobben

Som sagt er jeg glad i å være på tur, men av og til må jeg jammen på jobb også.
I dag bestemte jeg meg for å ta veien til jobben som en tur. Og det var kjempeflott. Strålende sol og 14 grader. Nesten synd at jeg ikke kunne fortsette turen videre. Men jobben kaller.

Legger ved bilder fra turen min hjemmefra og til kontoret, vakkert ikke sant.

Utsikt fra stua mi - en flott start på dagen

Snur hodet en anelse til venstre - like vakkert

Kjører til jobben, og parkerer i tunnelen.

Ute av tunnelen, og har kinoen på venstre side

Og til høyre, kinoen

På vei nedover til kontoret

Storgata - nordover

Storgata - sørover

Aunegården. Her har det blitt mange glass vin......

Clarion Collection hotell With - vår nærmeste nabo

Rica Ishavshotel

Enda en nabo, Clarion hotel Bryggen

Ishavskatedralen og Løkta

DRIV

Kontoret
Snakk om fin tur til jobben!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...