lørdag 4. juni 2011

1 time på Gardermoen

Jeg liker flyplasser. Jeg liker å betrakte alle andre som også er på reisefot. Hvor skal de? Hvor kommer de fra? De aller fleste gleder seg til reisen, men det er noen som kunne ønske de ikke skulle noen steder. Kanskje må de reise fra noen de er glade i? Eller de må et sted de absolutt ikke har lyst å reise til.

På vei til sikkerhetskontrollen
Som sagt, jeg liker flyplasser, og jeg møter gjerne tidlig opp. Jeg slipper stress, jeg kan sitte på kafè, kjøpe meg en bok eller klær eller elektroniske duppedingser. Jeg kan surfe på nettet, prøve å jobbe litt innimellom. Eller jeg kan rett og slett bare sitte å se på folk. Og det er nok av folk å se på, ca 60 000 mennesker er innom her daglig. I tillegg er det  omtrent 13 000 som har sin arbeidsplass på Oslo Lufthavn.


Det aller siste på bokfronten

og mye nytt på klesfronten

Norwegian på vei til Tromsø
En time på Gardermoen går veldig fort, før jeg vet ordet av det er jeg på vei inn i flyet på på tur til bestemmelsesstedet. Denne gangen på vei hjem til Tromsø.

1 kommentar:

  1. Jeg liker også flyplasser dersom jeg ikke skal oppholde meg mer enn et par timer der.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...