mandag 24. oktober 2011

Tromsø -> Tromsdalen -> Tromsdalstind

Å gå i Tromsdalen en høstdag er en kjølig affære. Selv om det er en strålende solfylt oktoberdag når ikke en eneste solstråle ned på veien der jeg går. Sola skinner på fjelltoppene rundt meg, men her nede på stien er det skyggefullt og kjølig.

Jeg går i retning Tromsdalstind. Å gå opp der er ikke aktuelt, Tinden er dekket av snø.

Tromsdalstind dekket av snø

Utsikt mot Tromsøya

Litt nærmere Tinden

Stien er relativt våt;)
Jeg tusler en times tid oppover mot Tinden, før jeg innser at det er best å snu.
Ishavskatedralen sett fra "baksiden"
Jeg tar turen ned til Ishavskatedralen, og fotograferer den fra "vranga". Jeg har ikke mange bilder av den fra denne vinkelen.
Brua over til øya

Legg til bildetekst

Ishavskatedralen

1 kommentar:

  1. Tak for turen. Jeg nød at gå den med dig. Du har meget skønne omgivelser! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...